Płatnik 9 – nie powiodła się aktualizacja komponentów programu i danych płatnika?

POLECAMY GORĄCY TEMAT:

Płatnik ZUS nie widzi certyfikatu kwalifikowanego po aktualizacji


Płatnik 9 błąd pobierania
Komunikaty wskazujące na problem z połączeniem Internetowym.

Większość użytkowników programu Płatnik 9 zetknęło się z tym problemem. W I-etapie wdrażania zmian w Płatniku mamy do czynienia z nietypową sytuacją. Do użytku oddana została tylko pierwsza funkcja. Zdarza się, że ta funkcja zwraca status błąd pobierania. Wtedy warto kliknąć przycisk Przebieg aktualizacji i zapoznać się z komunikatami w logu. Najczęściej problemem okazuję się awaria serwera po stronie ZUS. Awarie mają charakter tymczasowy i powinniśmy spróbować aktualizacji później. Drugą możliwą przyczyną jest brak połączenia z Internetem. W tym przypadku okno aktualizacji pokaże komunikaty: błąd pobierania dla kroku 1 i 2 oraz komunikat aktualne dla kroku 3. Jeżeli tak jest to w logu powinniśmy znaleźć taki komunikat:

Przebieg aktualizacji Płatnik 9
Treść logu wskazuje na brak połączenia z Internetem

 

Pozostałe dwie funkcje bedą aktywowane później i status nie dotyczy jest poprawny.  

Aktualizacja kompononetów programu i danych płatnika
Komunikaty wskazują na prawidłowy przebieg aktualizacji.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *