Symfonia Finanse Księgowość
Pełna kontrola nad rachunkowością w Twojej firmie
Pełna księgowość wraz z elektronicznym obiegiem dokumentów, obsługą Krajowego Systemu e-Faktur, automatycznymi dekretacjami, zaawansowaną analizą danych, weryfikacją plików JPK i integracją z systemami sprzedażowymi.
Zyskaj bezpieczeństwo i wygodę w obsłudze
Nasze rozwiązanie dla finansów i księgowości będzie dla Ciebie wsparciem w weryfikowaniu poprawności danych i terminowej realizacji ustawowych obowiązków. Miej pod kontrolą VAT, CIT, PIT, JPK, e-sprawozdania, bilans oraz przelewy.
Symfonia Finanse i Księgowość to dla Twojej firmy:
- usystematyzowanie czasochłonnych czynności
- uproszczenie procedur księgowych
- wzmocniona kontrola nad rentownością podjętych działań
- maksymalna automatyzacja cyklicznych czynności księgowych
- dostęp do inteligentnych mechanizmów księgowania, bazujących
na elementach z całego systemu - w pełni synchronizowane działania księgowe
- procesy biznesowe elastycznie dostosowane do potrzeb firmy
- wygodne mechanizmy skrótów i odwołań
Symfonia Finanse i Księgowość oferuje rozliczenie podatku w formie ksiąg rachunkowych (pełnej księgowości) wraz z zaawansowaną analizą danych, elektronicznym obiegiem dokumentów i integracją z systemami sprzedażowymi.
Symfonia Finanse i Księgowość to przede wszystkim bezpieczeństwo oraz wygoda w obsłudze. Rozwiązanie wpomaga weryfikację poprawności danych oraz terminową realizację ustawowych obowiązków. Dają także wiele możliwości dostosowania do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Pełna księgowość
Poprowadzisz księgi rachunkowe w firmie jedno- lub wielooddziałowej w dowolnej branży, niezależnie od tego, czy prowadzisz działalność handlową, usługową, produkcyjną. Obsłużysz także złożone procesy biznesowe.
Weryfikacja jakości danych
Dla własnego bezpieczeństwa przeanalizujesz zawartość merytoryczną plików JPK, niezależnie od tego, w jakim oprogramowaniu zostały one przygotowane. Wszelkie nieprawidłowości są od razu sygnalizowane i wskazywane. Dzięki temu do KAS trafią tylko poprawne raporty, co znacznie podnosi poziom bezpieczeństwa obsługi finansowo-księgowej przedsiębiorstwa.
Elektroniczny obieg dokumentów
Zarządzisz obiegiem dokumentów elektronicznych w przedsiębiorstwie. Szybko wprowadzisz dokumenty kosztowe czy dokonasz dekretacji. Przygotujesz też firmowe pisma z gotowych szablonów, stworzysz archiwum korespondencji czy skontrolujesz realizację przydzielonych zadań i wewnętrznych zamówień.
Analiza danych
Dzięki technologii OLAP stworzysz raporty i analizy dostępne z poziomu aplikacji, przeglądarki WWW, MS Excel oraz narzędzi zewnętrznych (np. Microsoft Power BI). Jako użytkownik masz do dyspozycji dowolne układy raportów, zakres dat, drążenie danych, sortowanie, filtrowanie, wydzielanie wybranego zakresu danych.
Wymiana faktur
Prosto zarejestrujesz koszty on-line (w wyszukiwarce) i prześlesz faktury. Skontrolujesz i zarządzisz dostępem do dokumentów oraz archiwum. Obsługa uniwersalnego standardu e-faktury przyspiesza pracę – klienci i kontrahenci mogą je automatycznie wprowadzić do swoich programów bez dodatkowych opóźnień.
Szkolenia
Skorzystasz z rozbudowanych programów szkoleniowych oraz kursów on-line, przygotowywanych we współpracy z ekspertami ds. księgowości, podatków, cyfryzacji i automatyzacji finansów, kontrolingu i wielu innych specjalności. Uczestnicy szkoleń mają dostęp do wiedzy na temat aktualnych zmian prawnych i ich zastosowanie w codziennej pracy. Poznają także podstawowe, jak i zaawansowane funkcje programów z zakresu finansów i księgowości.