TeamViewer 5, 6 i 7 przestał działać

Producent jednego z najbardziej znanych programów do zdalnego kontrolowania systemu TeamViewer dnia 15.01.2020 odłączył infrastrukturę obsługującą aplikację w wersji 5, 6 i 7. Były to wersje bardzo archaiczne ale wciąż przez wielu używane. Odłączenie zostało poprzedzone automatyczną aktualizacją aplikacji w wersji host do wersji 9, która zaczęła się mniej więcej miesiąc temu i wprowadziła nieco zamieszania i konsternacji u użytkowników.

Posiadacze komercyjnych licencji TeamViewer 5, 6 i  7 dostali darmową aktualizację do wersji 9.

Na naszej stronie w zakładce Zdalna pomoc dostępne są do pobrania zaktualizowane wersje Host i QuickSupport.

Źródło: https://community.teamviewer.com/t5/Announcements/New-updates-for-TeamViewer-8-14/m-p/80263/highlight/true#M400

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *